ثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:النازثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:الناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

الناز دخمل ناز مامانی و بابایی

شیرین زبونی الناز

1392/8/4 10:22
نویسنده : مامان الناز
359 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدای تو بشه که روز به روز شیرین زبون تر میشی

دخمل مامان الان اسامی تمام اطرافیانش را بلده.

به مامانی میگه سمیا ، به بابایی میگه ممد، به اقاجونش میگه امیر ، به پسرعموش میگه امد (احمد)، به دختر عموش میگه فاطم(فاطمه)، به عموش میگه دایوش(داریوش)، یکی از عمه هاش را عمه شهلا و دیگری را فقط شهرزاد ، به دختر عمه هاش میگه  مهسید(مهشید) و م یم (مریم) ،

ولی از همه قشنگتر اسم مامانی را صدا میزنه و همه دوست دارن براشون تکرار کنه.

دخترم به قاشق میگه آقوش

علوسک یعنی عروسک

و اسم خودش که میگه الناس

و وقتی هم بهش خودکار و دفتر میدیم میگه نقاشی نقاشی

وقتی چیزی را میبینه به زبون خودش میگه این شیه؟(یعنی این چیه؟)

و خیلی از کلمات دیگه که فعلا ذهن مامانی یاری نمیکنه.

 

خونه باباجون:هرجا بریم شماسر کابینت ها هستی و قاشق ها از دستت در امان نیستند

الهی مامان فدای تو بشه:

پسندها (1)

نظرات (5)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
5 آبان 92 22:59
خدا جونم دخمل ناز ما رو ببين،ديگه راستكي خانم شده واي دلم خوات صداي نازش رو بشنوم ماماني مرسي جوياي حال شدي،بياي وب جان جان ميفهمي كجا بودم
مامان درسا
6 آبان 92 19:27
الهی خاله فدات شه شیرین زبون
مامانی غزل جون
9 آبان 92 10:43
هزار ماشالله خاله فداش بشه
خاله کمیل و کیان
9 آبان 92 12:41
خوشگل من قربون زبون شیرینت برم من چه ناز شدی .چه بامزه حرف میزنی عزیززززم
مامان امیرعلی
9 آبان 92 17:08
وای... النازی چه خوردنی شدی دلم یه بوس گنده از اون لپات خواست دخترا زودتر به حرف میان... مخصوصا اسامی رو زودتر به کار میبرن... سلامت باشی خاله