ثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:النازثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:الناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

الناز دخمل ناز مامانی و بابایی

سومین دندان الناز

1392/6/12 10:58
نویسنده : مامان الناز
223 بازدید
اشتراک گذاری

الناز مامان بسیار شیطون شده و باید خیلی حواسم بهش باشه.روی قالی ٤دست و پا میره و هرچی که روی قالی میبینه سریع و به سرعت برق و باد میذاره دهنش حتی کوچکترین چیزی که به چشم کسی نمیاد.

و از این بابت خیلی به من و بابایی حرص میده ، یک لحظه هم نمیشه تنهاش گذاشت و من هم که اصلا نمیتونم هیچ کاری بکنم.

هفته گذشته عروسی دختر خاله من بود و خداراشکر الناز خانم خیلی اذیت نکرد.اولش از سرو صدا کمی میترسید ولی کم کم خوشش اومده بود و دس دسی میکرد.البته همش پیش باباش بود و موقع شام پیش من و خالش.

زندگی مامان طوطی شده و هر چی که بگیم تکرار میکنه.تازگی ها کلمه آتیش را یاد گرفته و مرتب تکرار میکنه. عمه را خیلی  با مزه میگه و هر کی باهاش صحبت میکنه اول بهش میگه بگو عمه.حتی وقتی بهش میگیم بگو مادر میگه عمه.

هرچیزی که دستش باشه به سمتمون میگیره و باید بهش بگیم مرسی.

خوشگل مامان توی این مدتی که نتونستم بیام وبلاگت را آپ کنم شما صاحب سومین دندان هم شدی و انشاله چهارمیش هم توی راهه.

   

و اما عکس های الناز:

    الناز در شب عروسی: ماچ

        

الناز در حال زدن کلید برق و دیدن چراغ:

قربون اون اخمت بشم من:زبان

و همین طور فدای خنده هات بشم من:هورا

ماکارونی خوردن الناز:از خود راضی

فدای این ژست های تو بشم من:بغل

اصلا به فکرتان خطور نکنه که ممکنه الناز اهل اروم  نشستن باشه ها.تعجبتعجبتعجب

مرسی مامان:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آویسا
12 شهریور 92 13:28
واي ادم وقتي بچه اش به جاي اينكه اول ميگه مامان ميگه بابا چقدر حرص مي خوره حالا فكر كن بگه عمه دندوناش مبارك باشه عروس كوچولو عزيز دلم تا اونچا كه ميشه مامان باباتو حرص بده خانوم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
15 شهریور 92 23:36
سلام عسل خاله افرين كه بالاخره به چهار دست و پا افتاديفـــدات... سومين دندوني هم مبالك واي واي عكس هاش رو نيگاه... ماماني ماچ يادت نره
مامان آویسا
16 شهریور 92 13:33
روز شما هم مبارك كوچولوي معصوم
مامان درسا
17 شهریور 92 0:55
سومین دندونت مبارک عزیز خاله. قربون شیرین کاری هات عسل.
مامان مهسا
19 شهریور 92 10:07
سلام خاله چه دخمل خوشگلی دارید خدا برا تون نگهش داره به منم سر بزنید خوش حال میشم
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 12:45
چه عروس خانوم ماهی عزیزم مرواریدت مبارک .