ثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:النازثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:الناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

الناز دخمل ناز مامانی و بابایی

دلیل ساخت این وبلاگ برای النازم

1391/12/13 15:31
نویسنده : مامان الناز
818 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از مامان سحر "آناهید مهربون" که منو به این مسابقه دعوت کرد.

راستش  من به چند دلیل  این وبلاگ  را واسه دخترم ساختم:

١:اول از همه اینکه اولین کارهای دخترم را که درحال رشد کردن است را اینجا ثبت کنم که به یادگار بمونه و یادمون نره همراه با بزرگ شدن الناز چه لحظات تلخ و شیرینی را گذراندیم.

٢:اینجا را به یادگار نگه دارم تا روزی که دخترم بزرگ شد بهش تقدیم کنم و به صورت مکتوب در جریان لحظه لحظه بزرگ شدن خودش قرار بگیره  و با خوندن این مطالب درک کنه که مامان و باباش چقدر دوستش دارند و عاشقش هستند.

٣: با ساخت این وبلاگ و مطالعه سایر وبلاگ ها از تجربیات سایر مامان ها استفاده می کنم و اگر سوال یا مشکلی در زمینه رشد الناز و یا حتی موارد تربیتی داشتم با طرح در وبم و پاسخگویی سایر مامان ها تجربه ای کسب می کنم.

٤:از امکانات نی نی وبلاگ خیلی خیلی راضی بودم و به خاطر همین تصمیم گرفتم وبلاگ دخترم را در این سایت درست کنم چون فضا و امکاناتش کاملا برای ساخت یک وبلاگ در مورد کودک مناسبه.

و در اخر اینکه الناز من الان چند تا دوست برای خودش پیدا کرده و  از نی نی وبلاگ ممنونیم که این امکانات را در اختیارمون قرار داده.

از دوستان عزیزم تقاضا دارم دعوتم را قبول کنند و انها هم دلیل و هدف ساخت وبلاگشون را برامون توضیح بدهند.

١-حسنا عشق مامان و بابا

٢-مامان آویساجون

٣-مامان آینده(نگفته هایی درمن،برای تو)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسنا
13 اسفند 91 16:11
عزیزم با اینا الکی وقت خودتو تلف نکن منم چند وقت پیش اینو تو وبم نوشتم ولی.... واسه تقویم باید بگم ک من خود تقویم و داشتم عکسای حسنا رو گذاشتم روش
مامان آناهیدمهربون
14 اسفند 91 0:14
ممنون که دعوتمو رد نکردی مامانی اشکالی نداره توسوپش نون ریز کنی وبریزی یا اینکه برنج بریز همراه سوپش بپزه.یه بار بامرغ واسش بپز اگه نخورد با گوشت چرخکرده بپز ورشته بریز(سوپ ورمیشل).جعفری به سوپش اضاافه کن طعمش عوض بشه.بهش شیر موز وشیرخرما بده.مقویه
مامان آناهیدمهربون
14 اسفند 91 1:58
عزیزم به وبلاگ ارین شاهزاده پارسی سر بزن..مطالب مفیدی زاست داره درباره تغذیه النازمونariangol.niniweblog.com
مامان آویسا
16 اسفند 91 12:19
عزیزم ممنون از دعوتت حتما در پست بعدی دعوتت رو جوابگو می باشم گلم
مامان آناهیدمهربون
17 اسفند 91 0:43
عزیزم چیکار کردی با نی نی؟دندونش درنیومده هنوز؟از احوالاتتون بیا بگو برامون..با خبرای خوب بیای ایشالا
مامان آناهیدمهربون
17 اسفند 91 15:11
خوبییییییییییییید؟؟؟راستی الناز جون سینه خیز یاد گرفته؟دخملی تنبل من که اصلا روشکم دوست نداره بمونه..الان فقط نشستنو یاد گرفته !
مامان درسا
18 اسفند 91 0:44
سلام عزیزم با اجازه لینک شدید.
مامان حسنا
19 اسفند 91 10:19
شرمنده بخاطر اساب کشی زیاد وقت ندارم ب دوستام سربزنم ایشالا وقتی رفتیم تو خونمو نو کارام تموم شد ب همتون سرمیزنم
مامان حسنا
21 اسفند 91 11:24
عزیزم اپم خوشحال میشم بیای پیشمون