ثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:النازثمره عشق بابا محمدو مامان سمیرا:الناز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

الناز دخمل ناز مامانی و بابایی

شیر نخوردن الناز

1392/3/4 9:44
نویسنده : مامان الناز
286 بازدید
اشتراک گذاری

از گل دخترمون چی بگم که با نخوردن شیر مامانی حسابی حرصمون میده.کلافه

چند وقتی بود که شیر خوردن الناز کم شده بود اما خب به همونم راضی بودیم تا اینکه الان چند وقتی هست که دیگه اصلا به شیر مامانی تمایلی نداره و فقط شیر خشک میخوره. البته احتمالا به دیر دراومدن دندان هاش هم مربوط میشه ولی من و بابایی خیلی ناراحتیم چون از الان خیلی زوده که شیر مادر قطع بشه.افسوس

چند روز پیش بردیمش بهداشت که متاسفانه وزن دخملمون همون بود نه کم شده نه زیاد.ناراحت

خداکنه که دندان های النازجونم زودتر در بیاد.دیگه خیلی طولانییییییییییییی شده و حسابی دخملم را ضعیف کردهنگران

الناز خانم با مقنعه:این مقنعه را نیلوفرجون(دخترعمو) به سر النازم کرده

    

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حسنا
4 خرداد 92 10:30
الهی بمیرم خاله چون چرا شسر نمیخوری؟چرا مامانی رو ناراحت میکنی اخه نمیدونی ما مامانا کلی غصه میخوریم اگه بچه هامون کم خوراک بشن؟؟؟ فدات بشم ک اینقدر ناز و بامزه ای دختر باحجاب
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 خرداد 92 10:56
عزيزم من دركت ميكنم حالا اگه الي جون شير شما رو نميخوره خوبه كه شير خشك ميخوره جان جان من نميدونم چرا زياد به شير خشك علاقه نشون نميده،خودم هم كه ديگه شير ندارم من به اين نتيجه رسيدم كه حرص خوردن ما نتيجه اي نداره و من دارم كم كم باهاش كنار ميام و فقط به اين فكر ميكنم كه شكر خدا بچه هامون سالم هستن همين عكس هاي با حجاب ني ني مون خيلي نازه رمز و خصوصي فرستادم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 خرداد 92 10:58
مثلا خواستم خصوصي باشه
مامان آویسا
4 خرداد 92 16:57
سلام خوشگل خاله شما كه غذا مي خوري ديگه چرا شير خشك مي خوري عزيزم هيچي بهتر از شير ماماني نيستا پس از دستش نده اي قربون دختر با حجابمون
مامان درسا
7 خرداد 92 2:04
مامان حسنا
8 خرداد 92 18:52
MaHBo0Beh
13 خرداد 92 12:18
Hastim In Dore Vara MibinaMet B Zodi ShayaD
رویا
13 خرداد 92 21:56
حالا این جیگر شکل مامانشه یا باباییش ؟!!!
مامان اناهید
14 خرداد 92 16:03
عزیزززززززززم خانمی چرا شیر نمیخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو هم مثل نانا واسه غذا خوردنتون انقد این مامانای ناز نازی تونو زجر ندین جون اون بابا هاتوون
مامی عسل دختر
16 خرداد 92 15:51
عزیزم نازه بیای سر بزنی منتظرم
مامان کمیل و کیان
20 خرداد 92 12:01
zahra
23 تیر 92 17:20
We're wearing hijab, but it's pretty much our family
غزل جوون
19 مرداد 92 15:41
سلام جوونم من غزلم تازه 2 ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب ساخته میای با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟ بهم سر بزن